Druk ulotek reklamowych

Wydawać by się mogło, że w dobie telewizji i Internetu wydruk tradycyjnych materiałów reklamowych nieco wyhamuje. Okazuje się jednak, że plakaty, ulotki reklamowe, broszury informacyjne i katalogi nadal są jednymi z najczęściej zamawianych produktów w drukarniach. Duże firmy inwestują we wszelkiego rodzaju reklamy, począwszy od reklam internetowych, telewizyjnych i radiowych, poprzez okazałe banery reklamowe na ścianach budynków i przy ważnych szlakach komunikacyjnych, skończywszy na klasycznych ulotkach i gadżetach reklamowych, takich jak długopisy czy smycze na klucze. Natomiast małym, lokalnym firmom najwięcej korzyści przynosi wydruk materiałów reklamowych, które mogą trafić bezpośrednio do okolicznych mieszkańców. Druk ulotek reklamowych wciąż jest zatem popularną usługą drukarską.

Ulotki jednostronne i dwustronne

Drukowane obecnie ulotki przyjmują różnorodne formy. Modne są zarówno klasyczne, pojedyncze, zadrukowane z jednej strony ulotki, jak i ulotki dwustronne, a także modele składane na dwie lub trzy części. Po złożeniu taka ulotka ma wymiary identyczne z ulotka pojedynczą, zatem bez problemu mieści się w klasycznych stojakach na ulotki.

Ulotki reklamowe najczęściej drukowane są na papierze offesetowym lub kredowym. Mogą być matowe lub błyszczące, cienkie bądź wykonana na sztywniejszym podłożu. Zawsze powinny być jednak czytelne, zatem ogromne znaczenie ma jakość wydruku, jak i rodzaj czcionki i sposób rozmieszczenia treści.

Składane ulotki reklamowe

Ulotka jest tanią i w wielu przypadkach skuteczną formą reklamy, ale największe efekty przyniesie, gdy zostanie poprawnie zaprojektowana. Na ulotce powinno znajdować się zdecydowanie więcej informacji niż na wizytówce, dlatego warto postawić na ulotki składane. Ulotka składana to papier falcowany, czyli składany równolegle lub też równolegle i prostopadle, przy czym minimalna liczba falców wynosi jeden (ulotka złożona na dwie części).

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.